Przejdź do treści

ZASADY PRZYJĘĆ

  • Wizytę w gabinecie można umówić wyłącznie telefonicznie.

 

  • Konsultacja specjalistyczna jest pierwszą wizytą w naszym gabinecie. Warto na to spotkanie przynieść posiadaną dokumentację (np. książeczkę zdrowia, dotychczasową dokumentacje medyczną i psychologiczną).

 

  • Jeżeli rodziców kieruje szkoła, przedszkole lub inna instytucja, warto poprosić o napisanie informacji o problemie. Powyższa dokumentacja jest niezwykle pomocna w zaplanowaniu i skróceniu czasu przeznaczonego na proces diagnostyczny i terapeutyczny.

 

  • Jeśli rodzic nie jest zdecydowany do jakiego specjalisty powinien trafić, pierwsza wizyta powinna być konsultacją diagnostyczną.

 

  • Kolejne wizyty są zaplanowane w uzgodnieniu z rodzicami i wynikają ze wstępnej diagnozy po przeprowadzonej konsultacji diagnostycznej.

 

  • Konsultacja ta może być też wizytą doraźną, jeżeli w jej wyniku uda się pomóc w rozwiązaniu problemu.

 

  • Odwołanie wizyty następuje na życzenie klienta z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.

 

  • Bardzo prosimy o odwoływanie wizyt telefonicznie lub SMS-em.

 

  • Niestawienie się na zajęcia terapeutyczne lub odwołanie ich w dniu, kiedy mają się one odbyć, skutkuje pobraniem opłaty jak podano w cenniku.

 

  • Spóźnienie się na wizytę nie oznacza, że zaplanowana wizyta odbędzie się w pełnym wymiarze czasowym przewidzianym na wizytę.

 

  • Klient może wystąpić z prośbą o wydanie opinii lub opisu przeprowadzonych testów i badań. Czas przygotowania opinii lub opisu od momentu wykonania badań lub złożenia zapotrzebowania wynosi około 2 tygodni.