ZASADY PRZYJĘĆ
- Wizytę w gabinecie można umówić wyłącznie telefonicznie.
- Konsultacja specjalistyczna jest pierwszą wizytą w naszym gabinecie. Warto na to spotkanie przynieść posiadaną dokumentację (np. książeczkę zdrowia, dotychczasową dokumentacje medyczną i psychologiczną).
- Jeżeli rodziców kieruje szkoła, przedszkole lub inna instytucja, warto poprosić o napisanie informacji o problemie. Powyższa dokumentacja jest niezwykle pomocna w zaplanowaniu i skróceniu czasu przeznaczonego na proces diagnostyczny i terapeutyczny.
- Jeśli rodzic nie jest zdecydowany do jakiego specjalisty powinien trafić, pierwsza wizyta powinna być konsultacją diagnostyczną.
- Kolejne wizyty są zaplanowane w uzgodnieniu z rodzicami i wynikają ze wstępnej diagnozy po przeprowadzonej konsultacji diagnostycznej.
- Konsultacja ta może być też wizytą doraźną, jeżeli w jej wyniku uda się pomóc w rozwiązaniu problemu.
- Odwołanie wizyty następuje na życzenie klienta z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
- Bardzo prosimy o odwoływanie wizyt telefonicznie lub SMS-em.
- Niestawienie się na zajęcia terapeutyczne lub odwołanie ich w dniu, kiedy mają się one odbyć, skutkuje pobraniem opłaty jak podano w cenniku.
- Spóźnienie się na wizytę nie oznacza, że zaplanowana wizyta odbędzie się w pełnym wymiarze czasowym przewidzianym na wizytę.
- Klient może wystąpić z prośbą o wydanie opinii lub opisu przeprowadzonych testów i badań. Czas przygotowania opinii lub opisu od momentu wykonania badań lub złożenia zapotrzebowania wynosi około 2 tygodni.